When I Make A Ladder Chipmunk Chucky Naps On The 2nd Floor

사다리를 만들어 줬더니 2층에서 낮잠자는 다람쥐 쳐키
When I Make A Ladder Chipmunk Chucky Naps On The 2nd Floor

⭐My Suggested Videos⭐
집안에 작은 집을 만들어 줬더니 낮잠까지 자는 다람쥐 쳐키
I Made A Little House In My Home For Chipmunk Chucky
kodron.info/mine/3nGlnXrWuW2G2IU/bidio.html

집안에서 조는 다람쥐 쳐키
Chipmunk Chucky Taking A Nap In My Home
kodron.info/mine/rJKrl3nP2oSLxYU/bidio.html

우리집에서 흙목욕하고 가는 다람쥐 쳐키
Chipmunk Chucky Having A Dirt Bath In My House
kodron.info/mine/1ZfQhnvMxXx8saM/bidio.html

🤗자연 소리, 브금 음악 없는 영상들, 다람쥐 먹방
[ASMR] Nature Sound: No Music Chipmunk Videos: Mukbang
kodron.info/free/PLC.html...

◖⚆ᴥ⚆◗ bit.ly/2JVzEz6
“ChooChoo Lee” is a channel where you can see the beginning of my chipmunk stories, memories, and unseen content on this channel to share more stories and memories of our chipmunk friends.

◖⚆ᴥ⚆◗ “ChooChoo’s Story” Chipmunk Channel Season Two:
The current and continuing story of my chipmunk friends.

⭐Thank you so much to all of my fantastic viewers who leave me such nice, warm comments, give me thumbs up, and subscribe to my channel.

댓글 

  1. piw piw

    piw piw

    24 분 전

    you need to close that second floor and make an intrance hole size of a billiard ball so that he will be comfortable ,it will be help much for him ,,,,

  2. Viva Vida

    Viva Vida

    30 분 전

    와... 진짜 심장 아파..... 낮잠자는 다람쥐 최고ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

  3. 모두다 사랑하리

    모두다 사랑하리

    40 분 전

    1:41 쇼생크 밀웜탈출

  4. PDJ

    PDJ

    43 분 전

    its sad but when the day comes and they cannot feed him any more, he would probably die from hunger as he is slowly losing behaviours and tactics that allows him to get food and survive long enough so he could teach his children also

  5. 부레시

    부레시

    49 분 전

    힐링되는 영상

  6. 별들의 일상

    별들의 일상

    56 분 전

    아,,,,귀여워요~ㅎ 다람쥐가 이웃 잘 만나 진짜 호강하고 즐기며 사네요~ㅋ😅👍👍

  7. 방광수

    방광수

    시간 전

    헉 쳐키 볼주머니 ㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋ 포도같은 습식 쟁여놓고 다니다가 염증생겼나보다,,, 아프겟당 ㅠㅠ 그러게 이 욕심쟁잌ㅋㅋㅋㅋ ㅠㅠㅠ

  8. 손광기

    손광기

    시간 전

    밀웜파 쵸키 ㄷㄷ

  9. 어이

    어이

    시간 전

    솔직히 침대가 너무 딱딱한것 같다. 생리대라도 상관없으니 푹신한걸로 깔아주세요.

  10. 김선율

    김선율

    시간 전

    이거 몇달 뒤에 보면 쳐키 그냥 집에서 살고 있을거 같네요 ㅋㅋㅋㅋ

  11. 김선율

    김선율

    시간 전

    너도 고기가 더 좋구나 ㅋㅋㅋ 근데 왜 그렇게 불편하게 자니? 눈 감고 편하게 누워서 자렴

  12. Minimal Life

    Minimal Life

    시간 전

    최고의 영상이에요

  13. 도도

    도도

    시간 전

    보고있으니까 잠이 솔솔~오네용ㅋㅋ영상 늘 잘 보고 있습니당🤗

  14. Chang Woo Lee

    Chang Woo Lee

    시간 전

    ㅋㅋ 눈뜨고 기절해 있네...

  15. 이런일이

    이런일이

    2 시간 전

    5:09 꼴까닥 스르르르르르르륵

  16. 버번

    버번

    2 시간 전

    야생다람쥐가 사람집에 점점 적응하는게 너무 신기하네 와...

  17. KyuheonLee

    KyuheonLee

    2 시간 전

    귀엽잖아!!!

  18. 해랑사

    해랑사

    2 시간 전

    넘모 안락해보여여ㅠㅠ

  19. 김희연

    김희연

    2 시간 전

    눈뜨고 머리박고 자는게 이리 귀엽다니..ㅎ

  20. 쉬는 심콩잉

    쉬는 심콩잉

    2 시간 전

    제 별명 다람쥐인뎅..

  21. 간만에여행 Occasional travel

    간만에여행 Occasional travel

    2 시간 전

    새집이 생겼쪄요~~^^오구오구~~^^쵸키야 건강하렴~~^^ 따랑훼요~~^^

  22. Étoile de Dieu

    Étoile de Dieu

    2 시간 전

    😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

  23. 항구

    항구

    2 시간 전

    코를 땅에 쳐박고 잠을 즐기네 ..... 그러다 훼까닥 뒤집어 자는구먼 ......

  24. Rosa Blanc

    Rosa Blanc

    3 시간 전

    소동물의 집을 정말 아기자기하고 동화속에 나오는 것처럼 꾸미셨네요. 칩앤데일같아요.

  25. 이런일이

    이런일이

    3 시간 전

    감동

  26. bin j

    bin j

    3 시간 전

    만지고 싶어서 어뜨케 참지..

  27. Becky Lynn

    Becky Lynn

    3 시간 전

    What is Chucky's favorite food? 🤔😘

  28. 곰문

    곰문

    3 시간 전

    다람쥐 수명 기나

  29. De Cuevas

    De Cuevas

    3 시간 전

    I set up a squirrel feeder at work. Outside on a fence. Corn cobs. Fat squirrels. One day owner of house comes in store yelling because he has a squirrel infestation. Cost thousands to remove. He said they're nasty. Luckily nobody told on me.

  30. 생각하는나무

    생각하는나무

    3 시간 전

    2층집에 오목하게 파인 비둘기집 같은거있으면 편안하게 낮잠 자겠네요.잘보고갑니다

  31. Cynthia Gibson

    Cynthia Gibson

    3 시간 전

    What a lovely chipmunk abode

  32. JJC

    JJC

    3 시간 전

    볼수록 신기하네 와..

  33. ᄋᄋ

    ᄋᄋ

    3 시간 전

    다람쥐는 눈뜨고 자네

  34. 정한우

    정한우

    3 시간 전

    다람쥐 목욕 가능?

  35. 고달

    고달

    4 시간 전

    나무 집 사포질좀 해주셔야할뜻..

  36. Rebecca Evans

    Rebecca Evans

    4 시간 전

    Oh my goodness! Chucky looks like a well trained chipmunk. He ha his own food area, a 2nd floor apartment where he sleeps comfortably and, his dirt for bathing, what more does a chipmunk 🐿need? You are one lucky chipmunk. You are being spoiled by your adoptive parents!!

  37. kim benk

    kim benk

    4 시간 전

    Already half domesticated!!!

  38. Just what I like... !

    Just what I like... !

    4 시간 전

    How many do you know and have named???

  39. Janet Pattison

    Janet Pattison

    4 시간 전

    I didn’t know that chipmunks would eat little worms. And very nice digs there for your little baby.but I Think she needs a little bit with a blanket and a pillow.

  40. relison

    relison

    4 시간 전

    눈에 초코 해바라기 붙었네!!!!? 너무 귀엽다 ㄴㅇ매ㅑ런ㅁㅁ너ㅏㅁ르ㅟㅁㄴㄹ

  41. 성진호

    성진호

    5 시간 전

    쳐키의 본격적인 점령이 시작되었군요. 대놓고 자다니 ㅋㅋㅋ

  42. 하늘의황태자복덩이

    하늘의황태자복덩이

    5 시간 전

    인형의집 욕심꾸러기

  43. 이도협

    이도협

    5 시간 전

    눈뜨고 자네요..?

  44. 박영구

    박영구

    5 시간 전

    처키 눈뜨구 자네요 귀여워 😍😍😍

  45. 아이릭

    아이릭

    5 시간 전

    아무리 봐도 드루이드야 ...

  46. ITO 이카리 철권iKARi

    ITO 이카리 철권iKARi

    5 시간 전

    와 야생의 습성 때문인지 눈을 뜨고 불편하게 자네요ㅎㅎ 야생 다람쥐를 길들이시다니..정말 대단하십니다 성격이 정말 좋으신 분이신듯

  47. SynTHE

    SynTHE

    5 시간 전

    원래 햄스터는 숨을 저렇게 빨리 쉬나요

  48. HisWordisLife

    HisWordisLife

    5 시간 전

    Does she ever close her eyes completely and really sleep? Did you ever find out how she hurt her mouth, poor baby.

  49. Adel

    Adel

    5 시간 전

    보다보다 다람쥐먹방까지 보게될줄이야 ㅋㅋㅋㅋ

  50. Darrylizer1

    Darrylizer1

    5 시간 전

    Chucky really trusts you, so amazing to have a chipmunk friend!

  51. 펜하

    펜하

    6 시간 전

    사람보다 장수하겠다ㅋㅋㅋㅋ다람쥐가 웰빙 푸드 저렇게 먹고 매일 산도 타고 꿀잠 자는거봐라😆

  52. 서동영

    서동영

    6 시간 전

    🐿👍

  53. sarara

    sarara

    6 시간 전

    처키 다이어트 필요

  54. Pamela Murray

    Pamela Murray

    6 시간 전

    You should put a little nest in her house for her as a bed.. like a little birds nest.

  55. 하쿠타로체리마리집사

    하쿠타로체리마리집사

    6 시간 전

    다람쥐가 사람사는 집에 와서 꾸벅꾸벅 조는 모습에 멍때리며 빠져들게되는 매직🤣🥰😍

  56. 그리운

    그리운

    7 시간 전

    다람쥐는 자는 모습도 귀여워요 ㅋㅋ

  57. hdism29

    hdism29

    7 시간 전

    감동입니다~^^ 그냥 감사한 마음입니다

  58. 비다니

    비다니

    7 시간 전

    보일러 놔 드려야 겠어요~^^ 힐링~힐링

  59. SurfWriter

    SurfWriter

    7 시간 전

    Very cute, with Chucky having a home that many homeless people would envy. And Chucky nods off, then shows that she's sort of potty trained. The ladder is nice, but I notice the edge of the wooden block is kind of rough cut, so I wonder if you don't worry about possible splinters getting into Chucky's feet or belly.

  60. travel

    travel

    7 시간 전

    엄청 포동포동하네 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  61. Hayley

    Hayley

    7 시간 전

    She answered your husband with a squeak! How cute. 🥰

  62. Yashica Ashborn

    Yashica Ashborn

    7 시간 전

    Sometimes it's a wonderful world when there's love and kindness. 💝👍

  63. HS KIM

    HS KIM

    7 시간 전

    눈을 뜨고 자네요. 하하.... 정말 많이 귀엽습니다. 신뢰를 쌓기까지 적지 않은 시간과 인내가 필요했을 텐데... 집에 다른 동물이 있다면 더더욱.

  64. KeumHeui Yang

    KeumHeui Yang

    7 시간 전

    다람쥐가 사람의 집에서 살다니 신기하네요~ 귀엽고, 조용해서 자주 봅니다~ ^^~ 누군가 말씀하셨겠지만... 자막 중에서 쟁겨둔 아니고 쟁여둔 이 맞습니다.

  65. starlight gazer B

    starlight gazer B

    7 시간 전

    She needs a wad of paper towels that she can shred to make a cozy nest in that 2nd floor apartment. You bet she will LOVE THAT.

  66. ??

    ??

    8 시간 전

    눈을 감아라 애야

  67. 이ᄋ

    이ᄋ

    8 시간 전

    나도 다람쥐 키우려고 하는데 저리늣 못 키울듯 합니다 강쥐 고양이가 있어서 근데정말자유롭고 이쁘네요

  68. 야옹선생

    야옹선생

    8 시간 전

    쳐키는 사탄의인형 이름인데 왜 이렇게 지었을까

  69. park JY

    park JY

    8 시간 전

    나보다 식단이 더 좋네요 ㅎㅎㅎ 뒷발로 통통한배 긁는거 너무 좋아~

  70. 활동형외톨이

    활동형외톨이

    8 시간 전

    이불 덮어주고싶다

  71. 서동원

    서동원

    8 시간 전

    살다살다 다람쥐 눕방을 다 보네요. 쳐키 놀랠까봐 진짜 집주인님은 말한마디 못하시고 ㅋㅋ 그런 배려를 쳐키가 알랑가 몰랑

  72. HyperSonicXtreme

    HyperSonicXtreme

    8 시간 전

    You should give her a soft small pillow for her to lay her head.

  73. Debbie E

    Debbie E

    8 시간 전

    Might try a little Nest that would make a better bed for her not the stocking cap opened up or something

  74. Debbie E

    Debbie E

    8 시간 전

    That's pretty safe for her she just sleeps I would only do that when they feel safe

  75. 차미나

    차미나

    9 시간 전

    진짜 귀여워 미치겠네요.복받으실 겁니다.

  76. Debbie E

    Debbie E

    9 시간 전

    Is it just me that doesn't look like an apple it looks like a avocado

  77. 평햄일(pyeong-ham-ill)

    평햄일(pyeong-ham-ill)

    9 시간 전

    정말 너무너무 귀여워요 😍 사람과 신뢰관계를 쌓다니, 감동입니다❤

  78. rachel bis

    rachel bis

    9 시간 전

    chucky is sooo cute omg . curious to know what happened to his face :( did he get attacked by another animal?

  79. One Good

    One Good

    9 시간 전

    감동적이다. ㅠㅠ

  80. 정시연

    정시연

    9 시간 전

    5:10 내가 심장을 부여잡은 이유^^ 입에 상처도 살짝 잘라진 듯한 왼쪽 귀도 다 애틋하고 사랑스러워 내사랑 쵸키쳐키♡ 💕

  81. v밈

    v밈

    9 시간 전

    저도 낮잠을 Zzz

  82. Patrico Galacia

    Patrico Galacia

    9 시간 전

    왜 동물을 가둬놔, 풀어줘.

  83. Aju요티

    Aju요티

    9 시간 전

    아무리 봐도 믿기어려운 장면입니다. 감동이에요.

  84. 오기

    오기

    9 시간 전

    혹시 직업이 드루이드신가요?

  85. 박지현

    박지현

    9 시간 전

    니가 나보단 낫다 ㅜㅜ

  86. 조은숙

    조은숙

    9 시간 전

    쳐키가 누워서 자는 모양세네요ㆍ 집순이 되는거 같아요 !

  87. 공감하기

    공감하기

    9 시간 전

    조금 폭닥한 쿠션이 있다면 더 잘 잘까요?

  88. Carolina Lee

    Carolina Lee

    9 시간 전

    Lovely family! ❤❤❤❤

  89. Neokids123

    Neokids123

    9 시간 전

    식당에서 잠까지 자고 가는 진상고객님 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 지불은 귀여움으로 ㅋㅋㅋㅋ

  90. 행복한JUDY

    행복한JUDY

    9 시간 전

    매일 쳐키로 시작. 쳐키로 마무리. ^^ 오늘도 행복합니다.

  91. Young Lee

    Young Lee

    9 시간 전

    고달픈 삶에 늘 분주하게 살다가 인심좋은 가족을 만나 모처럼 마음놓고 잠한숨 늘어지게 자보자 하는 모습 귀엽고 또 딱하고 그러네요 그래도 좋은분들이 세심하고 넉넉하게 살펴주시니 살림살이가 수월하겠네요 요즘 이영상에 푹빠졌읍니다.🤗🌹🍁🍂😋💝

  92. 윤혜원

    윤혜원

    9 시간 전

    아항 아항 이쁜이 람쥐ㅡ

  93. 깊은숨

    깊은숨

    10 시간 전

    똘똘하네.smart animal

  94. 루랑이는루르렁

    루랑이는루르렁

    10 시간 전

    5:08 숙면ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  95. J NotinNYCanymore

    J NotinNYCanymore

    10 시간 전

    Chucky @6:20. Me looking at my iPad in bed

  96. Nygel Reeves

    Nygel Reeves

    10 시간 전

    Absolutely beautiful

  97. 황금미소

    황금미소

    10 시간 전

    다람쥐가 통통하니 사랑으로 키우신 느낌 팍팍! 귀엽고사랑스럽네요^^

  98. Misue

    Misue

    10 시간 전

    다람쥐 보면 좀 웃긴게 마치 마인부우처럼.. 3초 자고 "아 잘잤다!" 하는것 같음 ㅋㅋ

  99. 유사택

    유사택

    10 시간 전

    토실토실 윤기가 흐르는게 아주 귀엽네요 반려쥐네요 ㅋㅋ

  100. Elle Montgomery

    Elle Montgomery

    10 시간 전

    Absolutely adorable!

다음 것